HVOR GÅR GRÆNSEN… HEN?

Serridslevvej 2
København Ø

40,00 kr.

Teater Hund på Krudttønden.
0.-4. klasse.
Klogt og humoristisk teater for de 5-12 årige om grænser, sige til og fra, finde vej og finde balance.
Fag

Forestillingen handler om tre venner, der har tre forskellige tilgange til grænsesætning. Den ene har svært ved at mærke og sætte grænser, den anden er alt for god til at sige NEJ! og den sidste er grænsesøgende og kommer let til at overtræde andres grænser.

Hvordan lærer man at sige fra, når man har en familie, der kun vil være positive og har en NEJ-bøde-kasse og en alt for stor PYT knap? Kan din bedste ven, der er NEJMESTER hjælpe dig? Og hvad gør man, når man får at vide, at man skal sætte nogle grænser og man ikke aner, hvad det er for nogle?

I HVOR GÅR GRÆNSEN… HEN? undersøger Teater Hund og Kunstkollektivet FAMILIEN, hvad der sker, når vi møder hinanden med vidt forskellige grænser. Forestillingen sender de tre venner ud på en magisk rejse igennem GRÆNSELAND og INGENTING, og der møder de et lille bitte hjælpedyr, som er særlig god til grænser.

Forestillingen er en co-produktion mellem Kunstkollektivet FAMILIEN og Teater Hund & Co.

MEDVIRKENDE Gry Guldager, Birgitte Prins og Joakim Jarl Sejergaard
MANUSKRIPT Rosa Sand