GPS-løb med LÆRINGS- eller SAMARBEJDSINDHOLD

Naturlegepladesn i Valbyparken
Hammelstrupvej 41
København SV

På Naturlegepladsen tilbyder vi GPS-løb og skattejagter der understøtter jeres læreplaner og behov. Personalet tilrettelægger GPS-løbet sammen med Jer.

Legepladsens personale tilrettelægger GPS-løbet, med udgangspunkt i de mål og opgaver klassen/børnegruppen har brug for. Det kan f.eks. være bevægelse, samarbejde, dansk, matematik eller natur/teknik til skolerne.

Naturlegepladsen er bemandet mandag til fredag. Personalet assisterer med at skabe en velfungerende ramme omkring aktiviteterne og projekterne, så I kan fokusere på børnene og indholdet. Desuden kan personalet også tilbyde bålaktiviteter, naturprojekter eller friluftslivsaktiviteter med læringsindhold efter aftale, i.f.t. jeres planlægning. Ring og hør nærmere i.f.t. jeres behov for at flytte undervisningen ud af klasseværelset og ud i Københavns største park.

København – din by