Gamer

Helsingør

650,00 kr.

Book Her

Hvad vil det sige at være gamer? Det ser vi på i udstillingen GAMER, hvor vi skal game og tale om bagsiden af gaming, men også de kompetencer det giver.

Er du Gamer? Ret sandsynligt! Gaming er nemlig blandt danskernes mest fortrukne fritidsbeskæftigelser. Men hvad vil det sige at være gamer? Det undersøger vi sammen med eleverne i dette forløb. Vi er i udstillingen GAMER, hvor vi hører gamernes egne stemmer. De har været med til at lave udstillingen og deler deres erfaringer og tanker om gaming. I udstillingen lærer vi om gamingens historie. Vi ser på nogle af alle de fordomme, der eksisterer om gaming. Eleverne får lov til at spille og skal diskutere bagsiden ved gaming, men også de kompetencer og fællesskaber, det giver.