Elevforedrag: Fremad – det er dit valg!

Mads kommer til skolen og holder foredrag
Skolen

Gør jeres elever dygtigere til at udvikle sig og nå deres mål!
Inspirerende foredrag for elever om at tro på sig selv, turde fejle, målsætning og vaner.

🌟 Udfordre elvernes komfortzone og vaner – og lad dem nå deres mål 🌟

Tidligere cykelrytter Mads Herschend holder det inspirerende og humoristiske foredrag for de ældste elever i grundskolen ved f.eks. skolestart, i forbindelse med terminsprøver og eksamen eller når det lige passer –––> og det styrker elevernes tro på sig selv.

Foredraget bliver holdt i elevernes øjenhøjde, så de kan tage budskaberne og værktøjerne med hjem og implementere dem i deres hverdag.

Det får jeres elever ud af det 💡

✅ Foredraget giver eleverne en indsigt i, hvordan de kan påvirke deres hverdag positivt med nogle helt enkle og klare strategier, som de nemt kan begynde at gøre brug af i deres hverdag på skolen og derhjemme:

✅ Eleverne får en indsigt i, at det er de små justeringer og daglige handlinger, der gør forskellen ift. at nå deres mål

✅ Eleverne kan arbejde med personlige målsætninger - og endnu vigtigere får redskaberne til at arbejde med dem og nå dem

✅ Eleverne bliver udfordret på deres komfortzoner og arbejder undervejs med, hvordan de kan rykke sig

DER ER NOGET AT HANDLE PÅ! 💪