YOGA for 0.-1. klasse på Bispeengen legeplads

Hillerødgade 23B
København N

Book Her

Kom til udendørs børneyoga på Bispeengen legeplads! Børneyoga er en sjov og legende måde at bevæge kroppen på og blive introduceret til yoga.
Fag

Vi skal strække os mod himlen, plukke æbler og mime dyr, der siger sjove lyde. Vi får pulsen op og bevæget kroppen på en måde, hvor alle kan være med. Vi øver os i at puste maven op som en stor ballon og trække vejret dybt, mærke vores krop og der, hvor vi står: med begge fødder solidt på jorden.

Børneyoga er for de mindste skolebørn 0.-1. klasse og kræver ingen tidligere erfaring med yoga. Der er plads til 8-12 børn og aktiviteten varer i ca. 20 min. Da det foregår udenfor, skal børnene have tøj på til vejret, men gerne flere lag, så de kan tage en trøje af, hvis de får det for varmt. Hvis det regner på dagen, bliver det aflyst.

Efterfølgende er I meget velkomne til at blive på legepladsen og benytte cyklerne, stylterne eller boldene, blandt meget andet.

Dato og tid: Torsdag formiddage kl. 10. Starter 2. maj og kører indtil videre til 20. juni, hvorefter der er sommerferiepause.