MATEMATIK I BEVÆGELSE

Naturlegepladen i Valbyparken
Hammelstrupvej 41
København SV

Bevægelse i samspil med grundfaglig læring styrker læringen. Vi tilbyder adgang til specielt udviklede bevægelseslege der sætter fokus på matematik.
Fag

Bevægelse i samspil med grundfaglig læring forbedrer læringsmulighederne betydeligt. Særligt børn med indlæringsvanskeligheder hjælpes herved. Vi tilbyder specielt udviklede bevægelseslege og materialer, der med udgangspunkt i leg og bevægelse sætter fokus på tal og matematik. Legene kan tilpasses elevernes niveau: Leg f.eks.: Talkapløb, lommeregnerræs, tabelstafet, terningerne er kastet, talsmækkeren, m.m.

Naturlegepladsen er bemandet mandag til fredag. Personalet assisterer med at skabe en velfungerende ramme omkring aktiviteterne og projekterne, så I kan fokusere på børnene og indholdet. Desuden kan personalet også tilbyde at forberede f.eks. GPS-løb, bålaktiviteter, naturprojekter eller friluftslivsaktiviteter med læringsindhold efter aftale, i.f.t. jeres planlægning. Ring og hør nærmere i.f.t. jeres behov for at flytte undervisningen ud af klasseværelset og ud i Københavns største park.

København – din by