Act on it Sandheden om SNUS - Nikotin & Tobak

Vi kommer til jeres skole

7.800,00 kr.

Vores tankevækkende og underholdende Teaterforedrag formidler faktuel viden om nikotin og tobak på en nærværende måde i øjenhøjde til de unge. ACT ON IT.

Teaterforedraget Sandheden om SNUS - Nikotin & Tobak
De nye puffbars & nikotinposer har vundet ind hos de unge.
DERFOR LAD os informere de unge mennesker om stoffet nikotin - men lad os gøre det på en ny og effektiv møde - nemlig med vores formidlingsform : INFOTAINMENT.

VORES Teaterforedrag. “Act on it - Sandheden om Snus & Tobak” er et 55 minutters infotainment foredrag om tobak/rygning/snus/puffbars og nikotin.
Vi møder den sleske snus & tobakssælger, der vil overbevise de unge om, at det er cool at ryge & sundt at tage snus.
Undervejs i “Teaterforedraget” sker der noget som gør at vores “sælger” bliver nød til  at fortælle de unge mennesker sandheden om NIKOTIN.
Teaterforedraget vækker grin, tårer og samtidig formidles der en masse faktuel viden om snus - nikotin & tobak til de unge.
Vi klæder kort sagt de unge på til at sige nej tak til NIKOTIN.

I “Act on it - Sandheden om Snus - Nikotin & Tobak ” medvirker skuespiller Thomas Milton samt forskningsoverlæge, ph.d, MPH/Danmarks første professor i tobaksforebyggelse Charlotta Pisinger.

“Act on it - Sandheden om Snus - Nikotin & Tobak ” henvender sig til 7.-9. klasserne med plads til 120 publikummer pr. Act/forestilling så vi kan få hele årgangen i tale.

Act on it arbejder i tæt samarbejde med Stoplinien.
Da det er vigtigt at de unge handle på eget liv efter vores besøg.
Mange unge & forældre  ved ikke at SNUS/puff bars er afhængighedskabende.
Mange vil gerne stoppe med deres nikotin forbrug men ved ikke hvordan.
Det ved de efter vores besøg.  ACT ON IT.

Forløbet er udsolgt i 2024, men I kan som skole selv betale for det, hvis I ønsker.